Skumma känslor ..

Jag har verkligen ingen lust att lägga in några bilder idag så det skiter vi i inatt, är inte alls på mitt bästa humör och massa känslor jag inte vill känna kommer.

Känner mig lite lungare nu när jag och D har pratat lite om allt vad vi känner och det känns bra att vi båda känner lika nu gäller det bara att få en annan att förstå det .. Vad är viktigast i ditt liv?!

Jag ska nog gå in och kolla på tv med broder D en stund även fast jag vet att jag borde lagt mig för längesen eftersom jag ska iväg till Örebro imorgon .. jag måste hur mycket det än tar emot, jag har massa möten med folk i skolan och så med läkaren.

Godnatt ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback