godmorgon typ.

jäwla skit morgon! har vart helt jäwla väck i huvet. trodde jag skulle med bussen sju fast jag ska åka typ tre min i åtta så jag har stressat på som en idiot. men vafan nu är jag iallafall klar och kan ta oh varva ner tempot lite.

sitter oh tänker på min lillebror. han börjar ju sitt första år på borgis idag. hoppas det går bra. du är säkert übernervös nu men jag ska tänka på dig gubben <3

idag är det ett mycket viktig dag! MIMMI FYLLER ARTON ÅR :D GRATTIS GUMMAN <3

hoppas det blir en kort dag idag är såå trött..! oh efterskolan ska jag träffa mina sötflickor <3
i helgen blir det skojj då ska sisse oh jag på bio sen ska sisse sussa över här :D

skriver i kväll xD


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback