i don't give a damn, shit for you

motherfucker!

tänk så jäwla fel man kan ha om folk ibland. trodde verkligen inte du kunde bete dig som en jävla fitta men det kunde du visst. du är inte "mammas rara söta ängel" som alla tror. hoppas du får ett riktigt helevets liv xD good luck med ditt "fiina" liv.  synd att du inte va kille då hade jag fa krossat kulorna på dig!
skönt nu har jag får ut yttiligare massa aggrivisitet mot dig din jävla slyna!

nu till nåt roligare :] har vart på stan nu i eftermiddags med rosemarie. hade skojj förutom allt regn som kom xD blev kär i ett par skor men det är la inget ovanligt? ;] ska nog köpa dom imorgon. ska gå oh prova dom igen. va lite hög klack på dom och dom blir såå jäwla dryga att gå i.

imorgon har jag sovmorgon :] skööönt. börjar fem i tio istället för tjugo över åtta. och på torsdag börjar jag ett istället för tjugo över åtta. HÄRLIGT! sooova..

den tolfte september ska jag på kryssning igen :] ska fira mammas födelsedag. blir en vecka tidigare med jag är ju inte hemma på hennes födelsedag. så det blir skönt bara hon&jag på dom sju haven xD

har ont i mina öron /: vill verklgen inte bli sjuk eller nåt nu. typ få öroninflamation eller nåt sånt skit.

på fredag åker jag till gävle igen. ska faktiskt bli riktigt skönt. jag saknar danne. och mamma förstås.



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback