jag lever ett liv som du inte förstår.

idag har jag varit trött som satan. men dagen kunde inte bli bättre. fick sluta vid ett så drog hem då och byte kläder drog sen in till stan oh träffa rosemarie linn sisela andree patricia annica och johanna på donken och gud så kul vi hade :D

sen drog jag hem till annica en sväng och sen tillbaka in till stan och på 019 där jag hade skit kul :D mina vänner är dom bästa <3

jäwlar så många myggbett jag fått :/

vi glömmer detta nu! allt som varit har varit oh jag kommer alltid att minnas det. oh våra nätter men nu skiter jag i dig. vi är vänner och ska förbli så nu.!

och imorgon är det helg :D då ska jag vara med sisela en stund sen ska vi på bio på lördag ju oh hon ska sova här fast det sa jag nog i går xD

lägger in lite bilder på bilddagboken från idag, olasaloismygod


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback