jag undrar var vi hamnar härnäst.

EN DAG KVAR! sen är jag tillbaka iörebro mitt älskade örebro tillsammans med mina älskade vänner som betyder allt för mig. men jag gruvar mig för vissa saker eller en viss person måste verkligen klara av det. jag är stark och jag har folk som är på min sida. TACK!

nu är jag nästan klar med att packa. har bara små saker kvar som mina kläder oh sånt jag anväder. och så har jag lite mer jag måste köpa imorgon.

idag är det trettio år sedan elvis dog. bilderna på aftonbladet är riktigt häftiga med allt folk och alla blommor afficher och tavlor utanför graceland idag.

eeh vad är det med honom? vill ju ha dig. förstår du inte det? du pratar inte med mig :[


CAIO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback