natten är ung.



eller? sängen ropar efter mig xD

nu är första skolveckan avklarad. WOW! imorgon ska jag soova extremt länge :D sen ska jag träffa sisela <3

ikväll har jag vart med annica och sisela. fast först var jag med emma ett tag sen drog jag till skebäck oh va med annica [hon bjöd på lunch] sen till stan och träffa farah och vi åkte hem till mig sen stack hon hem och vid åtta åkte jag in till stan igen :b snacka om att flänga omkring xD

det var ganska dött på stan så vi gick oh satt oss vid konserthuset och satt där och drack lite och snacka en massa. sen blev sisse oh jag lite nödiga xD så vi fick dra till 019 där det var extreemt dött -_*. förutom att alex oh hugo va där men dom räknas inte ;]
sen vid halv elva drog vi till stationen och hämtade annicas pöjk och vem var inte där då? jocke av alla  mäniskor. ja han är fanimig överallt xD

imorgon ska jag och sisela ha grymt skojj :D


CIAO!


image2

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback