things are not always what they seem to be.

tänk om alla visste ...     

fandå! att man ska bli sjuk nu. ont som fan i öronen och halsen :/ även i huvudet till och från. ibland önskade jag att jag kunde hugga av mig skallen xD och lilla jag har inte sovit ett skit i natt pga dom jäwla öronen.
ska försöka komma iväg till skolan imorgon och prata med skolsystern om hon nu är där. vilket hon aldrig är när man behöver henne.

om åtta dagar kommer min älskade jessicka hit. har inte träffat dig sen i april ju! SKANDAL!  vi kommer ha så jäwla kul hela helgen <3

usch vilken tråkig dag jag haft här ensam i min lägenhet. jag behöver verkligen bli frisk.

snälla förstå det! ingen tycker om dig! inser du inte hur folk behandlar dig. fatta det din jäwla fitta!

nu ska jag se klart på weeds sen försöka få mig lite sömn vilket verkar bli väldigt svårt.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback