tidsfördriv inatt igen.

Hittade ytterligare en lista nån stans ute i bloggvärlden.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

hur fan ska jag få ut trasslet i håret?!
Hur mycket kontanter har du på dig?
typ hundra spän.
Vilket ord rimmar på "test"?
fest
Favoritplanet?
saturnus.
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
annica
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
den som jag har nu.. monsoon med tokio hotel.
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
ett prickigt pyamaslinne
Sätter du etiketter på dig själv?
nej (?)
Vad är det för märke på skorna du använder?
cheap monday
Ett ljust eller mörkt rum?
ljust. fast mörka kan vara mysiga,
Vad gjorde du vid midnatt?
såg på film med danne.
Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Hej älskling jaa om 3 dagar kvar :d jätte kul vi kommer krama hårt <3 puss sakna dig Med <3 pusspuss" från farah.
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
i falun.
Vilket uttryck använder du mest?
"jaoow"
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
mamma.
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
min älskade lilla kisse, chleo.
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
noll.
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
kör bara digitalt.
Vilken ålder har varit bäst hittills?
den jag är i nu skulle jag tro.
Din värsta fiende?
Har inge. Håller mig på ganska vänskaplig fot med alla.
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
bill kaulitz.
Vad var det senaste du sa till någon?

"god natt" till danne.
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
skulle ta pengarna. känner inget behov av att kunna flyga.
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Kanske de kanske... ;P
Senaste låten du lyssnade på?
avril lavigne - when you're gone

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback