and you never will be mine.

idag har det varit värsta slappdagen. jag var uppe till typ halv fem med danne oh kollade på film. vi såg freddy vs. jason. jag älskar alla freddy krueger filmerna och även dom med jason i.

så idag sov man ganska så länge xP men skönt det med ju. får se vad man ska hitta resten an natten. ska väl se på scrubs med danne om ett tag :] sitter oh pratar med annica i telefon just nu <3

och så har kollat på mina tokio hotel dvd;er idag :D mamma lär ju strypa mig och bill innan jullovet är slut. haha!
oh så har jag såklart sett tony irving på tv ;] hothot!

får se om jag skiver senare :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback