don't cry. say fuck you and smile.

shit så trött jag är. första dagen på lovet och jag går upp runt tio fast jag satt uppe med bror till över tre och flummade som vanligt. guud vad jag saknar det när jag är i örebro. våran sjuka natthumor :D älskar dig <3 skönt att få vara hemma med dig ett tag nu. och jag s k a få ner dig till örebro nångång :]

idag har jag slagit in dom sista av mina julklappar och så har vi klätt granen :D myspys. bara tre dagar kvar nu. jag hittade världens sötaste lampfigur idag på rusta haha.!. eller föresten. jag har inte slagit in dannes xD har inten låda till den än. ska fixas imorgon :] jag oh mina idér ^^

klockan är bara halv elva. vad ska man hitta på? xP danne sitter la och kollar på star wars. haha. luke i'm your father xD sex and the city repriserna börjar ju elva så det kan man ju se. älskar sex and the city. längtar till 09 när filmen kommer :]

den tredje april kommer min tyska kärlek till stockholm <3 biljetterna släpps imorgon. har lite smått panik eftersom jag inte vet vem jag kan gå med =/ och så funderar jag på om jag verkligen har lust att stå där med massa små tretton-femton åringar. skulle liksom förstöra hela min kväll med bill xP

imorgon ska jag ju med mammsen till köpis oh hjälpa henne med julklapparna som är kvar till broder min. ska bli mysigt :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback