don't let the devil ruin it all.

min dag började väl inte sådär kanonbra med världens huvudvärk. men efter lite vila och tabletter gick den över och jag kunde åka in till stan och träffa sisela :] va med henne ett par timmar på stan sen möte vi rosemarie och skulle följa med henne till tåget som hon såklart missar xD sen när vi ska in till väntehallen gör hon världens dykning ner i golvet och jag håller på flabba ihjäl mig. sorry gumman. <3. så vi sitter inne typ en timme och väntar på nästa tåg som hon nästan också missar fast vi redan är på stationen xD jaja. hade kanon kul med er flickor <3
sen forsätte jag och sisela med bussen till öb där sisela får en liten pojke att börja tjata på sin mamma om att han vill ha godis men det får han inte haha! när vi är klar där går vi till annica och våldsgästar henne xD alltid lika kul. vi stannar där typ en timme sen drar vi till coop och handlar och sen tar bussen hem och nu sitter jag här. ja det var min trevliga dag. älskar er babes <3


fyfan för dig. är så jäwla besviken på dig. trodde fan vi var riktiga vänner. trodde fan du tänkte på mig att jag hade velat varit med dig. visst du tycker säkert det är en skitsak och det kanske är det med men du kommer inte få veta det. jag har sån respekt för dig konstigt nog fast du behandlar mig som skit kanske är du inte själv medveten om det och jag har inte styrkan nog att säga det till just dig för att du är du. förlåt att jag är besviken men kan inte hjälpa det.

jag måste plugga lite nu. kom på att jag nog har prov imorgon :/


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback