en decemberdröm.

wow nu är den första december och tjugotre dagar kvar till julafton. arton dagar kvar till jullovet och tio dagar till lucia :] och så fyller min sööta evelina nitton år idag! GRATTIS BABE <3

*ledsen i ögat* snön regnar bort! skit. skit. skit.

idag har jag vart på köpis med mamma. alltid lika trevligt. men köpte typ bara ett par byxor och lite smink. och pyjamas byxor :]

och idag så har jag julpyntat med mamma :] haha!

imorgon blir det örebro. i typ sjutton dagar .. och massor av plugga. erkänner faktiskt att jag varit riktigt dålig på att plugga på sistone så jag får ju skylla mig själv. allt började ju typ i mitten på september sen har det bara gått neråt men nu ska jag försöka bättra mig :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback