följer med när tanken far.

jag är alldeles tom på tankar. jag är glad, ledsen, lycklig, skrattar, kramas, gråter, känner, tror, hoppas, pratar men utan att tänka. saker och ting bara händer och jag bara flyter med.

haha.
lyssnar på absolute summer hips 98 jill johnson.
ja jävlar.

åååh. är så irriterad just nu. jävla förbannade aphuve. beter han sig som sådär framöver kastar jag bort den här vänskapen. hrmf.
det är ett år sedan nu ..

idag var jag morgonpigg eller ja jag sov inte alls men var iallafall pigg imorse runt nio så då fixande jag frukost åt min kära mammi xP bakade oh hade mig. haha!

idag hade jag tänkt försöka vända tillbaka dygnet xP sov middag ett par timmar idag med ju haha! två gånger tillochmed. engång i sängen oh engång framför en film haha!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback