första advent.

"när första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla är så glada att
få fira advent."

första advent idag :] myspys. synd att inte en viss uddevallabo var här just nu. och nu är man tillbaka i örebro och ska vara här ett tag. i närmare sjutton dagar xD haha!

jag har verkligen ingen lust alls att gå i skolan nu. vill ha lov. är så extremt skoltrött just nu att man inte borde prata om det. guud. och jag tror jag har två prov denna veckan. jag har liksom ingen koll alls och jag har inte pluggat :/ det är nästan så man borde skämas. jag vet liksom hur viktig skolan är egentligen men sen blir det inte alltid som man tänkt sig.

klockan är nio och jag borde plugga lite. om typ flygtransporter eller vad fan det var men alltså hur jäwla intressant är det då på en skala? FUCK!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback