första advent.

"när andra ljuset brinner är
snart
lucia här. hon bjuder
oss på kaffe
och bud om
julen bär"


nu är det andra advent. shit vad tiden går. men jag har absolut ingen julkänslor alls. knappt så jag fick några idag heller på julshowen med sisse. var iallafall kul att sjunga julsånger tillsammans med banan bröderna och charlotte perelli eller hur människan nu stavas ^^

imorgon är det dags för skolan igen. och jag har absolut ingen som helst lust alls. som tur är dt bara typ bara lite mindre än tre timmars lektion imorgon :] det ska nog gå.

idag har jag faktiskt städat lite :] gör nog klar resten imorgon eller så.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback