i <3 shoes, bags and boys xD

idag har jag varit väldigt trött. jag somnade inte först vid tre tiden. sen ringde min käre mor och väckte mig vid halv åtta vilket var jäwligt tur annars så hade jag ju aldrig orkat gått upp xP men dt var ju som tur var knapp nån skola idag men jag saknade min lunchkompis .. sisse. hon var inte i skolan idag. när jag slutat tog jag bussen in till stan och träffade gustav och gick till lägenheten han sköter om åt en kompis. var där ett tag innan han skulle iväg. sen traskade jag hem till sisela :] satt där ett par timmar och pratade. okej vi garvade en massa xD haha! sen kom rosemarie förbi en sväng också innan jag släpade ut sisela till ica :]

ja så har min måndag sett ut :] nu blir det cityakuten och prison break sen sängen :D


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback