i don't love you. but i adore you.

shit så trött jag är. det är inte klokt. blir en tidig kväll xP har vart i valbo med mamma oh hennes vännina. trevligt men riktigt mycket folk.

läser om gaygalan oh min söta ola är nominerad till årets homo/bi. jag hejjar på honom <3

jag låg också och tänkte över tokiohotel konserten i april och kom fram till att jag skiter i det. jag förstår nästan att det kommer vara massor med små fjortisungar som jag inte tål xD oh jag gissar på att min besatthet av bill blir större om jag är ett par meter ifrån honom och då kan jag inte stå för vad som händer xP


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHA XD

2007-12-21 @ 23:21:02



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback