i don't make the same mistake again.

oavsett vad som händer blir det aldrig vi igen. jag har lovat mig själv det. aldrig igen. även om jag faller för dig så måste jag stå emot. jag vet att det blir svårt men jag är starkare nu.

snacka om att jag vänd på dygnsrytmen nu. jag var uppe hela natten oh såg på film inatt sen idag vid lunch runt tolv gick jag oh la mig typ två och en halv timme innan jag gick upp oh såg mer film xP nu är klockan tjugo över nio och jag börjar bli riktigt trött igen.

blev ingen kim idag eftersom mamma är sjuk oh smittar så får hon inte smitta söt <3

jag tycker om måns zelmerlöws "nya" (så ny är den inte) - brother oh brother :]

sex and the city börjar elva. undra om man ska vara vaken oh se det eller om man ska lägga sig snart och vända tillbaka dygnet någorlunda? ;P ja det tåls att fundera på.

när vi är tillbaka i örebro ska nog mimmi oh jag gå och pierca oss :] <3

oh jag har fortfarande kukont i nacken :/ urk!


CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback