i promise there will always be a place for you in my heart.

shit vilken jävla morgon eller ja hela natten har väl vart lite fucked up. sovit typ femton min sen vaknar och så vidare hela natten. sen vaknade av att mobilen vibbade oh jag kollade så var det från sisela och jag tänkte vad fan gör hon uppe ni (trodde klockan va runt sex). men så var inte läget. klockan var fem över nio och jag hade engelskaprov halv nio. KUL! :/
så jag flög ju upp ur sängen och smsade min lärare och gjorde mig iordning. kom till skolan vid halv tolv och hade min sista lektion. fick sluta en timme tidigare som vanligt xP haha!
så följde jag med sisela till CSN.
sen så har jag vart på marieberg nu hela kvällen. ont som fan i fötterna xD och jävlar va rädd jag blev för en elefantjävel som stog på parkeringen på marieberg i orginalstorlek xD haha!

nu är jag glad :D som ni vet så älskar jag fråga olle xD och idag så råkar tony irving vara med :D är liksom lite halv galen i honom och hans fantastiska dialekt. han är amrikan för er som inte vet och när han pratar svenska .. ooooooh :D

nu ska jag se på julkalendern xD i know jag är barnslig. men jag älskar julen och det är typ kult att se på julkalendern :D hihi!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback