julafton :]

har haft en kanon mysig julafton. trots att mamma är dunderförsyld så vi har tagit det lungt. vaknade tidigt idag eller ja runt halv elva men jag la mig ju runt tre xD haha.

hjälpte mamma oh fixade maten lite och så innan hon och jag satt oss och drack dooleys xD gott fast jag lära blanda ut det. är lite kräsen när det gäller spritsmaken ^^

kollade sen såklart på kalle oh hans vänner xD åt middag och öppnade alla julklapparna :] mamma blev kanonglad för mina julklappar. det blev jag med;

- två dvd:er med tokio hotel.
- en cd med tokio hotel.
- presentkort.
- filmen; boys's don't cry. (älskar den.)
- pengar.
- trisslott (vann dock inget.)
- bok; otryggare kan ingen vara.
- handduk med döskallar.
- typ klistermärken med skitsnygga dösakallar.
- pengar till en piercing.
- kajal och mascara.
- underkläder oh strumpor.
- svarta muggar med döskallar.
- bodyloition.
- tungsmycke.
- värmehjärta. 
- badskum oh grejer.
- pengar till mobilen.

är supernöjd :] jag önskade ju mig inget speciellt iår så det blev en överaskning.

nu ska jag ta oh ladda upp lite bilder på bilddagboken och så. (blev dock inte så många. kameran glömdes bort)
sen blir det skräckfilm med danne :D

hoppas alla har haft en kanon julafton just like me :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback