kom ihåg. du ljög, jag dög inte för dig.

EUWH vilken dag! jag försov mig hahaha (som vanligt då) men okej kom bara femton min försent med hade ju engelskprov så det blev la lite stressigt! men jag hade liksom stora problem att somna i natt :/ ska förhoppningsvis sova någorlunda inatt :] jag tror iallafall engelska provet gick hyfsat! hoppas! sen så åt jag lunch med sisela idag. första gången på ja jag vet inte hur länge. trevligt var det iallafall. och ja ;] hihi! ni coments.

sen fick jag sluta typ två timmar tidigare för jag blev klar med kursen. bara provet kvar imorgon och ett efter jul. dock har jag inte pluggat ett skit tills imorgon. borde kanske göra det? ^^
och imorgon är det lucia. guuud så mysigt. fast jag har fortfarande inga julkänslor. vart fan är min vita snööööööö?!

idag har jag iallafall nästan städat klart min lägenhet plus att jag håller på tvätta :] såå lite duktig är jag iallafall fast jag inte pluggar.

träffade rosemarie i stan idag också. precis när jag klivit på bussen på våghustorget ringer hon och frågar om jag vill vara med henne så jag hoppar av på järntorget och går tillbaka till våghustorget och väntar på henne xP


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback