last christmas, i gave you my heart.

dan före dan före dopparedan :] myspys!

idag har jag farit runt som en virvelvind med mamma på typ ica och willys. handlat massa julmat. skinka. nötter. godis. you name it. och fullsmockat med folk på varaenda kvadratmilimeter xD men nåt sätt är det mysigt med allt folk överallt så här i juletid.

träffa en bekant till mamma också oh mamma sa;
- har du några små lådor jag kan få och slå in julklappar i. (och så visar hon med händerna små lådor)
han;
banankartonger?
guud vad jag skratta. mamma ville ha små lådor oh banankartonger är ju stora som fan ^^

sen i eftermiddags kom min söta kim. guud vad jag har saknat honom och han växer ju så in i helvete mellan dom gångerna jag ser honom och han är bara snart fyra månader :] tog några kort på han som jag satt in i bilddagboken om nån vill kolla :] jag lyckades till och med få två på daniel :D okej dom är la inte kanon bra men bättre än dom bilderna jag har på honom xD

oh så nu i kväll har mamma och jag slagit in dom sista julklapparna :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback