lucia.

haha ja idag är det lucia. okej inte för att det känns då men har iallafatll haft en kanontrevlig dag tillsammans med sisela :] först på lucian sen hemma hos henne och på sista lektionen med henne. sen på stan också <3

lucian på skolan var la inte nåt att hurra för men ändå. och han är så jäwla vacker! allt jag har är ett namn =/ men snart så :D

och så hade jag ju prov idag igen. fick faktiskt VG :D shit så glad jag blev då! wiiiiie! trodde liksom att det skulle gå helt åt helvete eftersom jag inte pluggat. men icke :]

har precis pratat med min söööta jessicka. saknar dig så in i helvete gumman <3

jag inte roligt att skriva mer xP


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback