mitt tvåtusensju.

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
gick på krogen.

Dog någon i din närhet?
nej. tack och lov för det!

Vilka länder besökte du?
finland.

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?

jag lägger händelser på minnet, inte datum

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
sunrise avenue - fairytale gone bad.

Blev du kär under 2007?
ja.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
en varmare sommar.

Vilket klädes plagg var snyggast 2007?
oversize t-shirts (enligt mig då.)

Höll du några av dina nyårslöften?

nix. men jag ska försöka iår.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

jao. kim kom till världen <3

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
sol.

Vad var din största framgång 2007?
mina VG i karaktärsämena.

Största misstaget?
föll för fel kille.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
yes.

Bästa köpet?

min laptop och mp3.

Vad spenderade du mest pengar på?

kläder oh sånt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jao.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog både gladare i år vissa stunder och ledsnare än vanligt vissa gånger.

Vad önskar du att du gjort mer?
satsat mer på skolan.

Vad önskar du att du gjort mindre?
tyckt synd om mig själv.

Hur tillbringade du julen?
i gävle med mamma och daniel.

Hur många förhållanden hade du?
ett. det andra räknar jag inte.

Favoritprogram på tv?
fråga olle.

Bästa boken du läste i år?
såld av natasja t (och vera efron)

Största musikaliska upptäckten?

tokio hotel.

Något du önskade dig och fick?
jao.

Något du önskade dig men inte fick?
jao det med.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

en blandning av lite allt möjligt.

Vad fick dig att må bra?
att mina norrlands flickor flytta til örebro.

Årets sötaste?
jessy.

Årets hetaste?

kim eriksson ;]

Årets största kärlek?
eeh kallar det inte kärlek längre.

Årets besvikelse?
sommarvädret faktiskt.

Årets bästa?
att bli myndig.

Årets snällaste?

sisela. plus många fler <3

Årets bästa film?
på smällen.

Vilken kändis var du mest sugen på?

bill kaulitz.

En värdefull läxa du lärt dig i år?

man kan inte tro att allt löser sej själv

Citera en sångtext som summerar ditt år?

nix, nu blir det inget mer!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback