my friends is the shit ;]

oh äntligen är det helg :] shit va skönt. jag behöver verkligen det.
jag har haft eb väldigt trevlig fredag förutom att min knä började fucka sig. just nu kan jag knappt stödja på skiten =/ det går väl över hoppas jag. dagen började iallafall med att jag försov mig (guud vad konstigt?!) inte .. träffade fredde på bussen så jag var ju inte ensam med att komma försent xD gick till skolan med fredde och var fullt med lera hela jäwla vägen .. urk! sen vid tolv träffade jag annica och sisela på stan och vi gick och åt luncg sen föjde vi med annica hem en stund. sen skulle jag och sisela följa med rosemarie till stationen igen for hon skulle hem.

sen gick vi till ica och åkte hem till mig och gjorde oss klara för spelningen på adolfbergsgården som var mycket trevlig :] ni va grymt duktiga, pojkat :] synd att vi inte kunde följa med efteråt men mitt knä är helt åt helvete. lär ta ich kolla upp skiten så det inte är på väg ur led eller nåt sånt =/

nu är jag trött som ett as. kom hem för lite mindre än en timme sen. imorgon ska jag sooooova ut.



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback