nobody is perfect..

but you fucking close.

sov typ bara fem timmar inatt så just nu är jag aptrött men måste se klart på cityakuten tror jag xP oh det var så jäwla skönt i skolan idag. var bara där typ en timme oh under den timmen pratade jag med syon och läraren bjöd på fika o cafet :]

känner mig stolt att jag gick upp till skolan idag faktiskt trots det lilla sömn jag fick. men drömde en härlig dröm om att bill kom till skolan xD

sen åkte jag hem och fixade lite här i lägenheten och började packa lite smått :] ska bli så jäwla skönt att komma hem till gävle på onsdag :D jag saknar min mamma xP haha och danne. inte sett dom på tre veckor nu.

och jag såg inte han med stort H idag. blev faktiskt besviken. men imorgon kanske :]

såg en cool transa idag som hade samma haka och mun som ola salo xP

nä nu börjar cityakuten igen så jag måste kolla på det.

btw; idag fick jag min första julkänsla :] det snöande faktiskt oh allt var vitt. sen såg man allt julpynt i stan. som lyste och glittrade :]

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback