och då kommer känslan den smygande känslan,


den enda jag inte rår på. då stänger jag själen klämmer ihjäl den. hittar en himmelsk drog.

idag vaknade jag med den där konstiga känslan igen men den försvan efter att jag varit vaken en stund. den kommer inte alls lika ofta längre vilket jag hoppas på att den håller på försvinna helt. nu är allt bra igen och jag är på kanon humör. fast det är väl för att jag åker hem imorgon :] imorgon fyller danne sjutton. shit. låter konstigt att min lillebror ska fylla sjutton xD

idag fyller min älskade evelina tjugo. kan inte förstå att tiden går så fort. nyss var vi små och lekte på gården och allt var frid och fröjd. ibland längtar jag verkligen tillbaka till alla sommrar vi haft tillsammans. alla underbara minnen vi har och alla idiotsaker vi höll på med xP oavsett vad som händer kommer våra minnen stanna i mitt hjärta <3
lyssnar på kent - ff. den påminner mig om vår sista jul ihop.

det känns verkligen inte som om att det är jullov imorgon. snarare höstlov eller nåt sånt :/ let it snow!

nu har man iallafall packat det mesta har bara saker som ska användas i kväll och imorgon kvar. har också varit på samtal med min kontaktperson på kollektivet. hon ville höra hur jag trivs i min nya lägenhet och så nu efter en termin. trivs som fisken i vattnet. allt vore perfekt om den var lite närmare stan xD i know jag är lat.

ska ta och gå igenom så jag inte glömmer packa ner nåt och så ska jag plocka upp disken från bänken. innan jag gör mig klar för sängen. bli tidigt imorgon bara för att idiotskolan tyckte vi skulle ha lektioner före själva julavslutningen så ja man börjar halv nio imorgon. måste alltså åka härifrån tjugofem över sju! är det verkligen lagligt?! så lilla carro måste upp runt sex. ORKA! tur så ringer min sööta mamma och väcker mig (a)


CIAO!




Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback