rubrik.

jag är fantasilös idag.

har iallafall haft en extremt lugn och skön lördag. jag och sisse sov först till halv två sen såg vi på film till halv sex sen har jag typ bara diskat :] så skönt. har inte haft en lugn dag själv på typ två veckor. jag har försökt städat lite idag men lyckades ju inge vidare. har även försökt mig på att plugga vilket gick åt helvete det med. jag behöver verkligen plugga. jag har massa skit som ska vara klart innan jullovet :S nästan så man skäms ju. sen blir man stressad så in ihelvete ju mer man väntar.

mitt knä är inge vidare idag heller =/ jag hoppas verkligen det inte får för sig hoppa ut led eller nåt sånt skit.

jag är skitpigg och rastlös nu men mitt knä är vill inte att jag ska göra nåt kul ikväll som jag vill :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback