svenska hjältar.

guud vilken gala. vilka människor det finns i sverige. vad folk måste ta sig igenom eller vad folk gör för sina medmänniksor. det är otroligt bra att dom uppmärksammar det i media. sverige behöver veta vad det finns för underbara människor.

en kille som jag verkligen föll för var en sexton årig pojke som var homosexuell som blev mobbad av både lärare och elever på skolan men till slut inte var tyst utan anmälde skolan. han fick sitt pris som årets förebild men även en utbildning till hans största dröm; att bli frisör. och inte på en vanlig skola utan på stockholms främsta. det var han verkligen värd!

det var även en åtta(?) årig pojke som försökde skydda sin lillebror när en narkotikapåverkad man kom inrusande i deras hem och hotade hans lillebror med en kniv. vilket mod av en sån liten pojke.

och ett par män som fick hugga av en av sin lagkompis ben för att det fastnade mellan instrumentbrädan och sätet i en militärbuss när den kört in i ett träd.

sen gick det ju inte att missa alla dessa vackra karlar ;] danny. christer lindarw mark levengood. michael nyqvist. ola lindholm. kenny bräck. jan johansen. markus fagerwall. peter jöback. boys. boys. boys.

imorgon är det skola igen. känns som att morgondagen kommer bli strulig. vet inte alls vad jag vill egentligen. men det lär väl visa sig då. får ta konsekvenserna sen. det är bara tre dagar kvar i örebro nu innan det bär av till gävle igen. oh jag längtar verkligen hem nu :]

det är ju även tredje advent idag. inte för att det känns så då men jaa .. man blir ju faktiskt deprimerad när det ska föreställa jul nu.

när tredje ljuset brinner vi juleklappar syr,
och vi bakar kakor och har ett fasligt styr.



jag sov till två idag men börjar ändå bli trött nu som tur är xP fast det är ju iallafall kort dag i skolan imorgon även fast jag inte vet vad jag ska dit och göra är ju klar med kursen och ingen ide att börja med nåt nytt först efter jul liksom. kom precis på varför jag måste till skolan imorgon haha ;] yeah. hoppas kan man ju .. han S K A bli min. min. MIN! haha. låter riktigt besatt ju men så illa är det inte än. men jag menar det han är så otroligt vacker.

jag har även börjat om att spara mina förbanade naglar. jag vill verkligen bli av med min fula ovana att bita på dom men det är svårt. riktigt svårt. men jag ska klara det på nåt sätt. tycker dom är hyfsat fina nu ju :]

det blev visst en långt inlägg idag :] trevligttrevligt. nu ska jag gå oh plocka in diksen som jag har varit så duktig att diska idag :] måste ta oh städa klart min lägenhet innan jag åker på onsdag.

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback