tomten ser dig, motherfucker.

idag har det varit en sån där fantastiskt bra dag som man alltid kommer bära med sig :] först så hade man ju sovmorgon till ett vilket inte var helt fel :D sen åkte jag in till skolan och hade en lektion på tre timmar men den var ju tillsammans med sisela så det kunde ju inte bli bättre <3 slutade vid tre då och åkte in till stan med sisela och vi gick på stan lite ocjh jag fick en sån ide att jag skulle göra två till hål i öronen så vi gick och fixade det :D hihi! så nu är man typ tio hål i öronen och jag tror det blir två till faktiskt :] sen gick vi och åt innan vi gick hem til sisela och lämnade lite saker innan vi skulle dra till risberska och kolla på när rosemarie annica och patricia hade öppet hus med sin klass. och patricia spelade teater och rosemarie visade vad hon gjort på bilden :] du är så grymt duktig. gumman.
sen fick jag mig en glad överaskning :D mimmi var där med tess. blev skitglad när jag fick träffa min mimmi <3 åkte med henne in till stan sen. känns så kul att min mimmi har fått körkort :]

imorgon är det fredag och helg. ska faktiskt bli riktigt skönt :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback