tre år redan.

tårar rinner, hoppet försvinner, tänk att stå ensam kvar.
vågen har vunnit, livet försvunnit, sökandet saknar svar.

26 december, tre år redan :| jag kan inte förstå det. (RIP!).


idag vaknade jag inte först strax före tre ^^ men jag var ju uppe till halv sex med danne. snacka om att vända på dygnen när det är lov.

har också kollat på robert gustavssons nya dvd med mamma :D guud vi tjööt av skratt! sen nu sitter vi och kollar på en prinsessas dagbok som jag ju har sett ett x antal ggr xP
sen blir det sex and the city :D älskar verkligen den serien oavsett hur många gånger jag ser den. längtar som fan tills filmen kommer 2009 :D yeah!

imorgon ska jag förhoppningsvis vara med kim <3 HOPPAS!
och jag hoppas min nackspärr är borta då för jäwlar så ont jag har idag. urk!

gjorde ett tokio hotel test idag med och jag är ett hundraprocentigt fan xD *stolt*


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback