dödödö ...

död ... ja så känns det nästan just nu. inatt har jag iallafall fått sovit ett par timmar. det känns lite bättre faktiskt men det blir ändå att åka till gävle imorgon :/ jag vill faktiskt inte det alls. sen nästa helg ska jag dit igen. det blir ett jävla åkande ju.  ja men just nu känns det som om jag gör vad som helst för att bli av med smärtan.

jag hoppas jag har orken att packa och ta mig till stationen imorgon. jag måste försöka iallafall. skriver kanske ett litet inlägg imorgon.

förstår du inte att jag saknar dig? ... eller ja det gör jag ju inte själv heller. jag borde tycka så jäwla illa om dig men jag kan inte. önskade jag kunde få tillbaka allt och att du kände lika.

men jag ska gå vidare ... jag försöker verkligen oh ibland känns det som om det går framåt :]


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Disa

Hej Carro..Länge sen du hälsade på nu...Varför? Ok..var sak har sin tid kanske. Hoppas du slipper besväret i örat..Tro mig ..jag har oxå haft många öroninflammationer så jag vet vad jag pratar om. Ha det gott..Kom till Vintergatan nån gång..hälsar Disa

2007-11-24 @ 20:07:55



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback