ge mig en vinterpromenad fylld med snö, stjärnor och ...

.. en måne täckt av dis i mörkret och enbart ljuden av två par fötter som långsamt beträder den kalla snön <3

idag är jag verkligenpå dåligt humör. förlåt om jag vart otrevlig eller nåt mot någon. men allt känns fucked up idag. jag har missat massa i skolan som jag försöker plugga ikapp vilket jag kan tala om att det inte gör. jag mår fortfarande inte bra. jag är trött på all jäwla teori i skolan. jag är otroligt trött på dig! jag saknar massa folk. jag vill ha lov. ja just nu vill jag bara slippa allt som har med skola och skolarbete att göra. jag klarar inte av det just nu. men jag ska försöka ta mig igenom skiten.

jag tänker faktikst hoppa i säng nu och se om jag är pigg nog att möta skolan. engelskan. samhället och allt imorgon. och sisela såklart <3


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback