i'm sick ;/

nu är jag jävligt trött på att vara sjuk och inte kunna sova bara för det! alla normala människor ligger ju och sover nu men inte jag ..

jag tänker iallafall snart gå och krypa ner igen även om det känns som om bihålen ska explodera eller nåt sånt, det är ju inga tabletter som hjälper heller ju ;/

jag saknar örebro och mina vänner nu <3 .. har inte vart i örebro på snart två veckor .. shit .. innan var jag fan i örebro över en månad utan att komma hem :b

thanks for making me a fighter ... !

& jag lovar att jag ska börja blogga här igen .. lika mycket som förut! okej? :D och jag ska uppdatera bilddagboken lite oftare också!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback