let it snow .. <3

jag vill ha massor med snöö men inte en massa is jag håller på slå ihjäl mig på xD johan oh fredde har haft kul åt mig idag både på väg till matsalen oh till stan ^^ vi missade ju bussen idag för vi satt inne oh pratade.
ni är så bäst, är glad jag jag fick er i min klass <3
spelade fotboll idag också, fredde jag oh johan va i samma lag naturligtvis :p gick hyfsat bra trots att jag är bollrädd som en idiot ^^

nu ska jag plugga lite. har prov imorgon. blää va tråkigt men det är lätt xP men orka .. kan plugga innan jag lägger mig eller nåt.

träffade sisela idag också. rosemarie har ju klippt henne och guuud så söt hon va <3 love u honey.

jag måste iallafall ta och torka mitt hår :p ser helt fucked up ut fast det gör det ju alltid. måste göra nåt extremt med mitt hår, vet inte vad bara.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback