put a gun against his head.

ja jag vet, jag suger verkligen på att uppdatera min blogg xD jag borde skärpa mig. ska försöka (a)
just nu är jag extremt utråkad. sitter oh lyssnar på musik men det är faktiskt skönt är typ första lugna
fredagen i örebro inge festande, inge supade bara musik och lungn :D riktigt skönt fakitskt. och imorgon
ska jag och sisela hitta på nya äventyr xD älskar våran humor, gumman speciellt på ojojoj :D

har vart värsta tråååk veckan i skolan ;/ ingen johan. knappt nån emma niklas eller fredde heller :( buuäh!

nu har jag faktiskt inget mer kul att uppdatera med xD
okej, ett löfte. denna veckan från och med idag till nästa fredag ska jag skriva minst en mening varje dag här
okej ? :D

JAG ÄLSKAR BILL <3


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback