sometimes i just wanna to scream it out;

JAG TYCKER OM DIG .. ! <3

idag har jag inte gjort något alls. jo faktiskt jag har diskat :] jag tycker faktiskt inte att lilla jag förstjänar att behöva ha så jävla  ont i örat hela tiden .. så försvinner det typ tre veckor och kommer tillbaka :/ jävla skit!

nu sitter jag och ser på cityakuten .. inte alls lika bra längre utan alla "orginal" skådisar som jag tycker om ;]

jag längtar som en tok till december, advent och julen nu :D det är myspys! har börjat med min önskelista oh så håller jag på planera lite halft vad jag ska köpa till mina söta vänner oh min fantastiska familj <3

imorgon ska jag på stan med rosemarie och kanske sisela :) trevligttrevligt! <3.

idag är det precis en månad kvar till jullovet :D YEAH!



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback