sometimes we all have bad days,

when everything feel far away.

idag är ingen bra dag alls. är på riktigt dåligt humör men vet inte varför har väl bara vaknat på fel sida idag. och träffade ingen rolig människa i skolan alls idag. men sen träffade jag iallafall niklas på bussen :D och sisela var sjuk så jag fick inte ha henne iklassrummet idag = /

har försökt städa lite här idag och har iallafall lyckas damsuga xD hade behövt pluggat också men har inte ens lust att öppna boken. så den får förbli orörd idag.
ska kanske ta och plocka upp lite kläder som ligger lite varstans och packa lite. åker ju hem till gävle igen imorgon vilket faktiskt känns skönt. fast jag åkte därifrån i måndags. men ja ibland är det nåt speciellt. tror jag blir på bättre humör imorgon när jag får träffa lite folk i skolan och sen mamma&danne.



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback