stjärnorna gnistrar mot isen som klara kristaller.

jag älskar vintern .. <3 oh snön.

shit så jäwla trött jag är idag. började halv nio idag :/ min tidigaste dag *gäsp* oh vi börjar dagen med engelska. jo okej det är la ganska roligt iallafall när johan är med xD idag hade jag väldigt kul med johan med det tyckte inte läraren hihi (a).
sen hade jag prov idag xP fick VG men det va på gränsen till MVG men jag va inte tillräckligt djup :/ jaja jag är nöjd iallafall :]

sen har jag vart på rusta med sisela xP vi har såå roligt. hittade inte busshållsplatsen tillbaka till stan så vi gick en bid oh tog bussen därifrån då ser vi sen att busshållsplatsen är precis utanför rusta xD haha!

så passade jag på att köpa en julklapp i stan när jag ändå va där :D och så köpte jag vääärldens finaste jultopp som jag ska ha på julafton. är heeeelt in love i det ^^.

har försökt plugga lite nu i kväll i den nya kursen jag började idag. transport och logistik. urk. absolut inget jag har nåt intresse av alls. känns bara tungt xD


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback