we need to swallow all our pride.

igår åkte min söta jessicka härifrån ;/ vi har haft kanonkul hela veckan, det ska göras om eller hur gumman? <3

sen så har ju lilla carro gått oh dragit på sig en förskylning så nu kom man inte iväg till örebro heller, saknar faktiskt örebro nu är redo för örebro igen :D mår så mycket bättre nu, tack vara jessicka och jonas, ni är bäst <3

oh vad skönt det känns att ha lämnat allt som har med honom att göra bakom mig nu.

vilken dryg natt jag hade inatt, kunde inte sova för att jag var så jävla täppt i näsan och bihålorna så danne och jag satt och kollade på fullfrys, det var iallafall trevligt :D love u, brother <3

nä nu ska jag gå oh stoppa i mig lite piller så jag blir piggare och kanske kan somna ;/


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback