you dirty bastard xD

wow idag har jag sovit typ fem timmar under dagen. det känns faktiskt lite skönt.
inatt satt jag och kollade på silent night, deadly night I och II. riktgt jul skräck xD
massor med julreklam oh sånt överallt nu både ute oh på tv, jag längtar som en
tok till advent oh allt nu :]

blev ingen vårdcentral idag. hade ingen ork allt att ta mig ut. så jag funderar på attförsöka ta mig till gävle imorgon :/ men jag vill faktiskt inte. men jag kan inte ha det så här längre heller. måste få nån svar på vad det är för skit.

nu ska jag se klart på myggan [som firar jul :D] sen ska jag försöka vila oh får lite krafter till imorgon.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback