christian gunnarsson <3


inga ord i världen beskriver den kärleken jag känner till dig. det finns inga ord som kan beskriva en sån stark känsla som jag har inom mig när jag är med dig, när jag tänker på dig, när jag pratar om dig! you make me crazy. i have never felt like this before <3 att behöva vara ifrån dig känns hemskt även om det bara är ett dygn. behöver ha dig nära, nära. i takt med mitt hjärtas slag är du det bästa jag har, förstår du då varför det slår så fort när jag är med dig? du är min enda sanna kärkek i livet <3 forever and ever, lets make this last forever! jag drömmer om att få vandra hand i hand med dig föralltid. i give you all and more. and baby if we go, we go together. i will always be forever yours <3.


/ diiiiin <3

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback