du är det finaste jag vet <3

vilken fantastiskt helg jag haft <3 först i fredags åkte jag till kumla vid fem och senare på kvällen kom älsklingens två kompisar niklas och veronica, super trevliga :) så satt vi och förfestade hos christian sen vid tio gick bussen in till örebro och frimis :D hade kanonkul på frimis, dock lite dåligt med folk :/ vi kom la hem runt tre och va hos christian en stund sen följde jag oh christian med niklas och veronica halva vägen hem, oh jäwlar va kallt det var då. trodde fan jag skulle dö! vi kom i säng ganska såå sent då :b la oss la runt halv fem.
sen igår tog vi det bara lungt faktiskt, vi va ganska så trötta :p vi gick iallafall iväg och hadlade sen gjorde vi tacos =) duktiga vi är :b sen blev det myspys och film resten av kvällen/natten. la oss väl runt fem i natt med ^^
idag sov vi faktiskt till halv fyra 0.o så jag är ganska pigg nu :) följde iallafall med älsklingen oh handlade idag sen har vi bara legat oh sett på tv =)

och nu sitter man här ensam på heden, borde faktiskt plugga eftersom dt har ju inte lilla jag varken haft tid eller lust för i helgen ;)

till helgen kommer mamma hit, ska bli lite trevligt faktiskt :) sen nästa helg åker jag till min jessicka men kommer sakna min älskling vääldigt mycket på lovet :(


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback