min kärlek till dig sliter sakta sönder mig inifrån.

i try, i really do.

idag har jag faktiskt vart på en någorlunda bra humör =) och jag har varit i skolan hela dagen enda från halv nio!
satt oh hade engelska idag på morgonen och så säger läraren; brandlarmet går. och jag bara: va? jag hör inte ett skit. så öppnar han dörren oh då tjuter det som fan! haha! brandövning, kulkul :D fast johan och jag hade inte skärsildt bråttom, vi tog det lungt haha!

ute stog sisse hihi <3 så bra att hon börjat på tullängen :D tycker om dig gumman <3 vi har kanonbra humor. speciellt i matsalen och i korridorerna på nätterna xD

i natt hade jag en väääääldigt trevlig dröm, eller hur sisela? ;D
drömmde iallafall att jag och sisela var på en tokio hotel konsert och sen skulle vi till hotellet i stockholm som vi bodde på och gissa vilka som råkade vara våra grannar ;D yes TOKIO HOTEL <3 och bill frågade om sisse och jag ville följa med in till dom på fest och det var ju klart vi ville :D det slutade med att jag och bill blev bästisar och jag lärde han svenska medans han lärde mig tyska och att fixa lika underbart hår som han :D och ja sisse hon va upptagen med att sitta i gustavs knä och hångla xD HAHA SÅ JÄWLA KLOCKRENT! - man kan ju alltid hoppas att det blir en sann dröm :D <3

oh imorgon får jag packa :D längtar till min älskade jessicka nu ju! <3 på fredag kommer jag :D yeaaaah !


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback