stockholm, here i come <3

imorgon bär det iväg till den stora huvudstaden :D oooh vad jag längtar gumman <3 det är ju typ en och en halv månad sen vi sågs sist, känns som en evighet sen! och har man tur får man träffa söta fredrik imorgon kväll också :)

haha sisela, snacka om att du och jag äger xD shit vilken sjuuukhumor vi har. du betyder otroligt mycket för mig gumms <3 haha skojj vi hade inne på korthuset och på banken o,O

jag behöver verkligen komma bort från örebro nu, det känns verkligen. jag måste sluta tänka en massa på det ...
jag önskade det kunde gå en dag och jag slapp tankarna som virvlar omkring i huvudet. massa "tänk om".

nu håller jag på och packa en massa =) tralala va kul ...

ta vara på den du älskar,
imorgon kan det vara försent :'(


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback