AND IT HURTS WITH EVERY HEARTBEAT..

idag har jag haft en idiotkul dag :D den bästta på mycket länge. dagen började med en rolig engelska lektion med johan :D sen vid ett slutade jag oh så va jag med sisela resten av dagen och kvällen. vi har haft så jäwla kul.
först drog vi oh handlade åt mig sen åkte vi hem till mig och gick upp till jocke och annica oh spelade tv spel haha! sen drog vi in till stan och träffade rosemarie och följde med henne till jobbet sen drog jag oh sisse och piercade lila mig ;) sen back to heden oh va ett tag till med annica och jocke sen gick vi till mig och lagade mat :D

tack gumman för att du finns <3 vi ska ha kul i helgen!


OCH IDAG ... GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE MAMMA OCH MIN UNDERBARA ÄNGEL JESSIKCA SOM FYLLER ÅR IDAG :D NI ÄR DOM BÄSTA! <3

shit vilken fjolla chris crocker är xD sisse oh jag höll på garva ihjäl oss. haha!

nu ska jag se klart på greys anatomy [dr derek shepherd är hetats] och sen blir det plugg :/ prov i morgon oh smarta jag har inte pluggat ett skit.
tur att man har sovmorgon imörra :D



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Tack så mycket för gratulationen gumman <3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback