borta bra men hemma ..

bäst.. ? njäe känns inte så just nu faktiskt. vill vara i örebro just nu :) tycker om dig, sweetie <3
men det är faktiskt otroligt skönt att vara hemma med mamma oh daniel också :) och idag har
jag träffat min söta lilla kim :D har har hunnit blivit hela tre veckor nu :) gullungen min.

imorgon ska jag till köpis med mamma en sväng, känns som jag aldrig hinner träffa henne längre
ju så det får vi ta igen. och hon kommer ju ner till örebro snart typ i mitten av oktober :)

har suttit oh kollat på jonas gardell på dobbido, gud vilken cool man asså ^^ honom skulle man vilja
ta ett snack med :)

näe vi hörs i morgon :)



CIAO!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback