FÖRLÅT.


"förlåt att jag är en sån idiot, förlåt att jag alltid förstör för

dig. förlåt att allt alltid blir så jäwla pissigt. det är inte min
mening. jag vet inte hur jag ska bete mig för att jag ska
vara som alla andra. men jag älskar dig verkligen, så
obeskrivligt mycket. jag står inte ut med att såra dig gång
på gång. hur jag än gör så blir det bara fel, fel, fel.
jag är ledsen att jag beter mig som en jävla egoist så ofta,
och att jag lovar att ändra mig oh bli bättre men aldrig blir
det. jag kan inte lova mer men jag ska verkligen försöka
ifrån djupet av mitt hjärta att bli en bättre människa mot dig.
DU ÄR DEN SOM BETYDER MEST FÖR MIG <3"




okej.. jag börjar nu .. <3


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback