god is a girl, she's only a girl ;]

haha har haft den i huvudet hela dagen. tack så mycket för det niklas xD

jag har haft en skitrolig skoldag tillsammans med mina pojkar i klassen niklas oh fredde :D haha äkta sjukhumor vi har alltså xD hur många normala människor står oh lyssnar på cpbarn i matkön? näe just det only we xD

sen ikväll har jag vart med min älsklings sisela :D lika roligt som alltid ju <3 så glad att jag har dig gumman.
är glad att jag har alla mina fantastiska vänner här i örebro :D

och imorgon åker jag till stockholm oh vidare på kryssning :D men först ska jag träffa min älskade ängel jessika och fredrik. guud så kul det ska bil :D


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback