i'm only lonely when the music is over.

nu är jag tillbaka i örebro :] skööönt! och jag har redan träffat sisela oh annica <3

jag har vart duktig ikväll och diskat en massa :] oh så har jag oh annica satt upp lite afficher i mn lägenhet ikväll. på biiiill oh olaaaa; my loverboys ;>

imorgon kväll ska vi ha kukhusmööte :/ men lika bra det. måste vara hemma en kväll och fixa oh greja. ser ut som fan här. nästan så man skäms oh släppa in folk ju!

ska nog ta oh fixa sängen no oh sen gå och tvätta mig så jag blir klar för sängen. i'm a little tired..

skönt att jag slipper vara ensam med dig imorgon. jävla skabbunge!

TRE DAGAR KVAAAAAAAAAAAAAR <3


CIAO!



Kommentarer
Postat av: Jessicka

Jaa gumman, nu är det bara 3 dagar kvar!
Helt sjukt, det ska bli såååå himla kul!!
Älskar dig gumman, pusspuss<3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback